Maailma yritysten ympärillä muuttuu. Toimiala toisensa perään on vaiheessa, jossa raaka-aine-, tuotanto- ja tukkukaupan logiikka kääntyy ympäri, kysyntälähtöiseksi. Olemme siirtyneet asiakaskeskeisyyden aikakauteen.

Loppukäyttäjän, asiakkaan, elämän ymmärtäminen muodostuu kriittiseksi menestystekijäksi. Asiakaslähtöisyys siirtyy parhaimmilla yrityksillä arvoluetteloista arkipäivän tekemisiksi.

Tässä tilanteessa tarvitaan uudenlaista ajattelua ja työkaluja sen tueksi. Siihen perinteiset asiakastyytyväisyystyökalut ja logiikat eivät yksin riitä. Me-lähtöiset tutkimukset antavat rajallisesti vastauksia siihen, mitä tehdä.

SoWhat™-konsepti on väline, joka auttaa organisaatiota löytämään asiakaskeskeisen kehittämiseen punaisen langan. Innostavan ja helposti kommunikoitavan toimintamallin avulla mitataan asiakkaiden ostamisen helppoutta ja asiakkuudessa viihtymistä.

Analysointia helpottaa SaaS-palveluna saatava SoWhat™-työkalu. Se auttaa näkemään myös suosittelumittausten taakse: tunnistamaan eri asiakasryhmien mahdolliset ostamisen esteet ja ymmärtämään, mitkä tekijät lisäävät suosittelua.

>>SULJE IKKUNA